KRAŠ KOLAČ


Evo ugrabila sam malo vremena izmedju radova oko kuce koji su se oduzili i na ovu nedelju(ali dobro ,zato ce da bude lepo) ,da vam objavim jos jedan recept koji sam pravila za Uskrsnje praznike.
Predivan KRAS KOLAC po receptu iz knjige koju ja OBOZAVAM ,,Moji najbolji kolaci,,.
Verujem da je dosta domacica vec isprobalo ovaj kolac ali evo receptic za one koje nisu.....
Ja sam kore pekla u velikoj tepsiji od rerne dimenzija 30*30 cm...


TESTO:

300 gr brasna
2 kasike kras ekspresa
2 jaja
150 gr margarina
3 kasike secera
1 mala kasicica sode bikarbone
malo mleka
BISKVIT:

4 belanca
4 kasike secera
4 kasike brasna
1 kasika ulja
1/2 kasicice praska za pecivo
KREMA:

1 l mleka
10 kasika gustina
25 dkg margarina
2 kasike kras ekspresa
100 gr secera u prahu

1
Testo: U brasnu pomesanim sa sodom bikarbonom razmrviti margarin, dodati secer, jaja i kras ekspres, dodavajte mleko i izradite prhko testo. Ostaviti pola sata na hladnom i ispeci dve kore na preokrenutoj strani lima (30* 30 cm).

2
Biskvit: Belanca tuci u cvrst sneg, postepeno dodavati secer, brasno pomesano s praskom za pecivo i na kraju ulje. Ispeci biskvit u velicini prhkih kora.

3
Krema: Gustin razmutiti s malo mleka i ukuvati u preostalo mleko. U ohladjeno dodati margarin penasto izradjen sa secerom i kras ekspresom.Malo kreme ostaviti za ukrasavanje...

4
Prhko testo premazati polovicom pripremljene kreme, staviti biskvit, premazati ga ostatkom kreme, prekriti prhkim testom, a gornju koru premazati sa malo kreme i posuti ribanom cokoladom.



Primjedbe

Popularni postovi