MEDENJACI

 Predstojeci novogodisnji i Bozicni praznici nikako nemogu proci bez medenjaka.
Ove godine sam isprobala medenjake po Minjinom receptu i stvarno su ukusni kao originalni medenjaci.
Ja sam nase ostavila u kutiju i sada cekaju praznike,da se na stolu nadju sa ostalim keksicima.
Mala izmena u receptu je u tome sto sam ja za glazuru dodala jos 100 gr secera u prahu i sve sam mutila mikserom da bih dobila guscu glazuru.....

Potrebno:
• 200 g meda
• 50 g maslaca
• 150 g šećera u prahu
• 500 g brašna
• 10 g bikarbone sode
• 4 žumanceta
• 1 jaje
• 1 kesica začina za medenjake (27 g)

Za glazuru:
• 1 belanac
• 100 g šećera u prahu

Med i maslac istopiti zatim ostaviti da se prohladi. U vanglici sjediniti brašno, šećer u prahu, bikarbonu sodu, začin, istopljeni med i maslac, žumanca i jaje. Umesiti testo zati ga ostaviti najmanje na sat. vremena u frižider.Otkidati testo veličine oraha, a zatim od njega praviti kuglice i slagati na pleh prethodno obložen papirom za pečenje. Svaku kuglicu dlanom pritisnuti. Peći u zajrejanoj rerni na 180 °C 10 minuta.Pečene medenjake izvaditi iz rerne i prebaciti na rešetku da se ohlade.
Viljuškom umutiti belance i šećer u prahu zatim svaki medenjak premazati glazurom i opet vratiti na rešeku da se glazura skroz osuši. Čuvati u dobro zatvorenoj kutiji.

Primjedbe

Popularni postovi