KOLAC SA ORASIMA(LESNICIMA)


Ovaj kolac sam pravila za vikend,original recept je sa orasima ali moze da se pravi i sa lesnicima kao sto sam ja sada uradila.Pravila sam ga po receptu moje prijateljice Jece sa posla.Njena mama ga godinama vec pravi,pre par dana donela je na posao da probamo,svima se jako dopao,podelila nam je recepte a ja sam odlucila i sama da ga napravim.Kolac je fantastican a bez jaja u njemu.Ovo nije bas jako veliki kolac zato se korice peku u manjem plehu......

KORE:
3 dcl mleka
100 gr oraha(lesnika)
250 gr secera
300 gr griza
1/2 kasicice sode bikarbone

Sve sastojke izmesati i ostaviti 3 h da odstoji(POVREMENO PROMESATI).
Od ove mase ispeci 3 tanke kore.Svaku posebno istresti na papir za pecenje koji smo stavili u tepsiju.
Peku se 10 min. na 180 stepeni.

FIL:
5 dcl mleka
4 kasike brasna
150 gr secera
150 gr margarina
200 gr oraha(lesnika) ili 100 gr oraha i 100 gr zele bombona

Skuvati kremu od mleka,secera i brasna,ohladiti u to dodati izradjen margarin i orahe.
Filovati korice od gore posuti mlevenim orasima(lesnicima)....

Primjedbe

Popularni postovi