HRSKAVI KEKSIĆI SA KAFOM I ORASIMA....


Ovak sam iskoristila preostala dva belanca koja su mi ostala od Maci keksica.Malo sam bila googlala po internetu za kolacic sa belancima,e sada na koji god da sam recept naisla u njega ide najmanje 4-5 belanaca i kada sam vec mislila da necu nista pronaci naidjem na ove krckave keksice.Recept mi je na prvu stvarno bio zanimljiv i odmah me privukao,pravo da vam kazem nikada nisam pravila kolace ovog tipa.Malo sam se bojala kako cu ja tu svu masu tanko razmazati ali nekako sam uspjela.Kako volim seckane orahe i cokoladu ja sam i njih pobacala po korici...Od svih nas moj mladji sin Marko je najvise odusevljen receptom i ukusom keksica a kako stariji sin nevoli orahe Marko je bio bas happy posto je i bratov deo keksica pojeo.....Recept sam pronasla na Kulinarici autorica je SaskaLoko....
POTREBNO JE:
2 belanca
60 g meda
80 g šećera u prahu
100 g brašna
100 g omekšalog margarina
ZA POSIPANJE:
5 kašičica instant kafe
1 kašika mlevenih oraha
ili lešnika, kokosa, po želji...možete i naseckati orahe i malo bele ili crne čokolade(VI IH USTVARI PRAVITE PO VASEM UKUSU,STA VOLITE,MOZETE SVAKU TEPSIJU RAZLICITU NAPRAVITI...
PRIPREMA:
Rernu zagrejte na 180 stepeni.
Umutite mikserom belanca, med, šećer, brašno i omekšali margarin.
Tepsiju veličine približno 32x28 cm obložite papirom za pečenje. Smesu za keksiće tanko namažite na papir u plehu.


Posipite odozgo mlevenim orasima i instant kafom ili čime već želite. Po želji možete pobacati odozgo i sitno iseckanu crnu ili belu čokoladu.
Pecite 8 minuta, pazeći da keks ostane svetlije žute boje. Od ove mere dobićete otprilike 4 pleha.
Ohladite, odstranite papir i izlomite na nepravilne komade.
Keksići dugo mogu da stoje.

Primjedbe

Popularni postovi