KOLAC SA MAKOM I JABUKAMA



Kako smo juce imali slanis a bila je nedelja koja se nemoze zamisliti i bez slatkisa,ujutro sam na netu trazila neki brz receptic od jabuka i naletela na ovaj.Privukla me kombinacija maka i jabuka u kolacu.Kako je kod nas ovih dana u vocnjaku krenula berba jabuka zatrpani smo sa njima tako da ovih dana vecinom pravim kolace sa pravim,domacim,svezim jabukama iz sopstvenog vocnjaka,pa ima li ljudi sta lepse od toga..Receptic sam pronasla na sajtuTortekolaci.com gde i ja objavljujem vec par godina svoje receptice...Kolac nije skup,zanimljiv je na oko a prijatan za nepce,isprobajte pa javite dali vam se dopada,meni DA...

POTREBNO JE:
5 jaja
80 gr secera u prahu
50 gr kristal secera
malo soli
80 gr maslaca
100 gr mlevenog maka
100 gr brasna
pola kasikice praska za pecivo
3 oguljene jabuke izrezane na ploske
2-3 kasike marmelade od kajsija

Priprema:
Ugrejati rernu na 180 stepeni. 
Zumanjke razdvojiti od belanjaka i dodati im secer u prahu. Penasto umutiti. U belanjke dodati kristal secer i malo soli, umutiti u cvrst sneg. Mesati zumanke dodajuci sneg od belanjaka, zatim dodati rastopljen maslac, mak i na kraju brasno pomesano sa praskom za pecivo. Istresti testo u podmazanu i brasnom posutu tepsiju. Na testo poslagati ploske jabuka. Peci oko 25 min. Kad je kolac pecen, rastopiti dobro marmeladu i cetkicom naneti na jos vruc kolac.

Primjedbe

Popularni postovi