ŠARENI ROLAT....


Ovo je nesto novo sto sam ovih dana pripremila u mojoj kuhinji a naslo se na Bozicnoj trpezi.Ove godine sam bas svasta nesto naspremala za badnji dan pitu sa krompirom,riblju corbu,posne makarone,pecenu ribu,krompir salatu a za Bozicnu trpezu bilo je tu sarme,prasece pecenje,ruska salata,ovaj sareni rolat,pogaca i jos za nas 6 vrsta sitnih kolaca plus sto sam jos imala da pravim porucenih 7 kg sitnih kolaca.Ma sta da vam pricam bas sam se naradila.Ali nije mi nista bilo tesko,ja sam to sve nekako za kratko vreme uradila,ipak su to Bozicni praznici koji u ljudima bude onaj neki poseban osecaj a i uz sve to opet smo svi bili na okupu,momcima je raspust u skoli i na fakultetu,nama godisnji odmori емотикон smile..Bilo je tu opet kazem svasta nesto ali meni se posebno dopao ovaj rolat koji je uz prasetinu i rusku salatu bio extra.Pravila sam ga po receptu sa Kulinarike od ,,zorkazorka,, i verujte mi da ce od sada cesto za slavlja i praznike biti na mom stolu......Ja nisam imala vremena za slikanje postupka,ako vam nije jasno objasnjenje,zavirite kod nje na Kulinariku pa pogledajte...
SASTOJCI:
500 gr kora za pitu
300 gr mladog sira
300 gr blitve ili spanaća(ja sam koristila obaren spanac)
300 gr crvene pečene oguljene paprike
2 čaše kisele pavlake
1/2 čaše ulja
so
Jednu čašu pavlake pomešati sa uljem.
Kore podeliti na tri dela.
Svaku koru tanko premazati pavlakom izmešanom sa uljem i na poslednju koru prvog dela staviti sir / posoliti ako nije slan/. Uviti rolat i rolat ostaviti sa strane.
Isto premazivati kore drugog dela i na poslednju rasporedite listove blitve ili spanaća. Malo popsoliti.
Preneti na to prvi rolat,staviti ga na kraj kora i zajedno uviti u rolat i ostaviti sa strane.
I svaku koru trećeg dela premazati pavlakom i uljem na poslednju po celoj povrsini poslagati pečene paprike. Malo posoliti.
Odozgo na kraj kora staviti predhodno uvijene rolate i sve zajedno uviti u jedan veliki rolat.
Veliki rolat premazati drugom čašom pavlake, stavite na podmazan pleh i pecite u već zagrejanoj rerni na 180 stepeni oko 40min.
Možete ga služiti i toplo i hladno.


Primjedbe

Popularni postovi