RED VELVET TORTA....


Vec duze vreme hocu da ju isprobam,uvek me je taj presek privlacio,a kako nam se priblizava Dan zaljubljenih i kako volim sir u kolacima znala sam da ce mi se odmah na prvu dopasti....Ako nezelite praviti u obliku torte mozete biskvit peci kao mafine i puniti kremom,bice malo vise posla ali verujte super ce izgledati...Pravila sam ju po receptu sa kulinarike od ,,cupcake-girl,,...
BISKVIT:
250 g prosejanog brašna
2 jaja
1 velika kasika kakaa u prahu
115 g margarina
250 g šećera
240 ml jogurta
do 2 velike kasike crvene jestive boje za kolače (dodajte po potrebi)
1 kasicica sirceta
1 kasicica sode bikarbone
1/2 kasicice soli
KREMA:
360 ml slatke pavlake
230 g svežeg sira
230 g mascarpone sira ili ella sira
1 kasicica vanilin šećera
115 g šećera u prahu
U prvoj zdeli izmešajte brašno, sol i kakao.
U drugoj zdeli pomešajte jogurt sa bojom za kolače. Boju dodajte po potrebi, dok ne dobijete intenzivnu crvenu boju.
U trećoj zdeli izmiksajte margarin sa šećerom i vanilin šećerom dok ne postanu potpuno kremasti (bez grudvica). Dodajte dva jaja, nastavite miksati. Kada je smesa jednolična, polako joj dodajte sadržaje prve i druge zdele, i to sve dobro izmiksajte.
U šoljicu stavite sodu bikarbonu,prelijte ju sircetom i pustite da odvrije. Dodajte u smesu za biskvit i izmešajte.
Od dobijene smese za biskvit peci dve kore u kalupu od 23 cm,ohladiti ih i posle svaku preseci na pola da se dobiju 4 biskvita..
(JA SAM OD DOBIJENE SMESE ZA BISKVIT PEKLA POSEBNO 3 BISKVITA,JEDAN PO JEDAN,MOZETE I TAKO)....Svaki biskvit pecite oko 25 min na 175°C.
KREMA:
U jednoj zdeli izradite slatku pavlaku.
U drugoj zdeli dodajte sveži sir i mascarpone, izradite,dodajte šećer i vanilin šećer, i nastavite miksati dok ne dobijete jednoličnu smesu. Toj smesi dodajte slatku pavlaku i zajedno izmiksajte.
Kremu podelite i filujte tortu,premažite ju i izvana sa malo kreme. Za ukras ju izvana možete posipati kokosom i mrvicama biskvita.

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi