TORTA OD MAKA.......


Ovu zanimljivu torticu imam sigurno vec jedno 6 do 7 god. u mojoj svesci a dobila sam recept od prijateljice sa posla.Inace po njenom receptu uvek pravim strudlu i krofne,Nada je jedna vrsna domacica i kuvarica.Kako mi je za 8 mart trebala jedna brza tortica oko koje nema puno posla odlucila sam se bas za ovu posto sada slobodnog vremena imam sve manje,poceli su radovi i sejanje u basci a i sve vise radim narucene torte.Ako ste veeeeeeeeliki ljubitelj maka kao ja sigurno ce vam se dopasti ovaj receptic.....
KORA: 4 cela jaja umutiti sa 2 case od jogurta secera,onda u to dodati 1 casu ulja,1 casu mleka,2 case mlevenog maka,2 case brasna,1 prasak za pecivo.
Koru peci u kalupu 26 cm na 180 stepeni,ohladjenu koru preseci na dva dela.
KREM: U 800 ml mleka skuvati 2 pudinga vanila izmesana sa 2 kasike brasna.U ohladjenu kremu dodati narendanu koru limuna i malo nacediti soka,umutiti 250 gr margarina sa 250 gr secera u prahu i dodati to u kremu,sve zajedno izmiksati.
Isfilovati tortu,filom namazati tortu okolo i od gore,dekorisati tortu sa 100 gr umucenog slaga ili ako vi zelite mozete tortu ukrasiti umucenom slatkom pavlakom.kada dekorisete tortu narendajte gore koricu limuna i po slagu nacedite malo limunovog soka....

Primjedbe

  1. HUM DELICIA..!!!!
    VOU COMEÇAR HOJE FAZER UMA RECEITA DE CADA DIA!!!
    MEUS PARABÉNS!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je predivna torta. Ceo život sam pravila kolač od maka isto kao ove kore... Hvala za fil. Veliki pozdrav iz Toronta ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi