OBLATINE SA BANANICAMA

Oblatine se u nasoj kuci prosto obozavaju.Kada idemo na slave,rodjendane ili bilo koje druge skupove ako na stolu imaju kolaca a medju njima imaju oblatine ja ih uvek prve probam.Ovaj receptic sam davno prepisala sa interneta.Ja sam nesto malo promenila,nesto oduzela,nesto dodala.Stavila sam ipak malo manje secera nego sto je u receptu a dodala sam koju krem bananicu vise(pa od viska glava ne boli a posebno ne od viska bananica) da se ja pitam jos bih stavila :)

SASTOJCI: 
2 lista oblatine
10 krem bananica 

KREM:
400 g šećera
200 ml vode
250 g margarina
100 g čokolade
250 g mlevenog keksa
250 g mlevenih oraha


PRIPREMA:
U šerpu sipati vodu i šećer,kuvati da prokuva,kada prokuva dodati margarin isečen na kockice i iskidanu čokoladu,mešati da se sve rastopi.
Skloniti posudu sa ringle,dodati keks i orahe,sve mesati da se svi sastojci lepo sjedine onda ostaviti da se fil samo malko prohladi.
Polovinu kreme premazati na list oblatine na rapavu stranu,posuti naseckanim bananicama,preko bananica premazati ostatkom kreme i preklopiti drugom oblatinom tako da rapava strana bude unutra.Oblatinu poklopite sa vecom tepsijom i ostavite da prenoci da se krem stisne.




Primjedbe

Popularni postovi