RUM KASATO......


Jos pre par meseci majkin stariji sin zove iz NS i pita dali imam neki isproban recept za Rum kasato.Vec 20-tak godina imam jedan recept u svesci zapisan ali ga jos nikada nisam isprobala,mada cu morati da vidim dali valja ili ne.Tako da sam mu predlozila da ipak ne experimentisemo i da pogleda kod Gage na njenom blogu ,,Moje grne,, tamo sam videla jedan receptic i sigurno nece pogresiti jer kog Gage je svaki recept cakum-pakum jednom recju odlican....Javio mi je da je recept suuuper,tako da sledeci put kada smo mi isli za Ns on je napravio kolac da isprobamo i stvarno mi se svideo tako da sam ga evo i ja morala isprobati u mojoj crvenoj kuhinjici.
POTREBNO JE;
300 g krompira
300 g mlevenog Plazma keksa
200 g čokolade za kuvanje
140 g margarin
200 g prah šećera
1 kašika kakaa
2 kašike ekstrata ruma
1 kašika ulja
Priprema:
Skuvati krompir i onda ga iscediti, ispasirati i u još vruć dodati 100 g čokolade, 100 g margarina i sve lepo sjediniti da se margarin i čokolada otope. U masu dodati keks, šećer u prahu, kakao i rum i sve zajedno izmesati. Na poslužavnik ili u tepsiju dimenzija približno 25x20 cm rasporediti pripremljenu masu i lepo „utapkati“ kako bi se lepo formirao kolac. Ostaviti da se masa stegne,preliti glazurom pripremljenom od 40 g maslaca, 100 g čokolade i 1 kašikom ulja. Ostaviti da se čokolada stegne,kolac staviti u frizider da se dobro ohladi .

Primjedbe

Popularni postovi