PLAZMA TORTA



Jedna je u obliku Pepe praseta a druga povodom 20.000-tog clana moje SWEET stranice napravila sam plazma tortu u obliku soljice za kafu,u masu sam jos dodala malo kokosa I 3 kasikice mlevene kafe.....
Stavljam vam i opis kako napraviti soljicu za kafu....
PLAZMA TORTA.....po receptu iz Minjine kuhinjice....
600 gr mlevene plazme
100 gr mlevenih oraha
100 gr čokolade
200 gr šećera u prahu
250 gr margarina
250 ml frutele ili nekog drugog gaziranog soka sa ukusom narandže.
Margarin i šećer izmiksati. Dodati plazmu,orahe i 100 gr rendane čokolade. Sipati sok i dobro promešati da se sve sjedini.... Tortu mozete odmah direktno na tacni rukama oblikovati u soljicu ili da uradite kao sto sam ja radila a to je da sam jednu plasticnu cinijicu oblozila papirom za pecenje,istresla dobijenu masu I dobro ju utisnula rukama da nema rupica,stavila sam ju na kratko u frizider,onda sam ju istresla da stoji tako u obliku soljice.Tortu tanko premazite butter kremom i oblozite fondanom tako da vam malo gore ostane viska fondana oko 1 cm u taj deo cete usuti jednu crnu otopljenu cokoladu.Od fondana napravite tanjiric,postavite ga na tacnu,stavite soljicu.od komada zice oblikujte drskicu,oblozite ju fondanom I postavite na soljicu,otopljenu I malo ohladjenu cokoladu uspite u unutrasnjost solje.

Primjedbe

Popularni postovi