ŠVARCVALD TORTA



Torta koju sam za vikend pravila,znam da na internetu ima jako puno razlicitih recepata za ovu tortu,znam da ovaj moj recept nije original ali ja ju godinama ovako pravim.Ja sam ovaj put pekla tri korice u kalupu dimenzija 28 cm i tokom filovanja jednu sam presekla na pola tako da sam dobila cetiri korice i koristila sam slatku pavlaku.....

Potrebno je za jednu koru:4 jaja,4 kasike secera,1 kasika kakaa,4 kasike brasna,1 kasicica praska za pecivo.PECI TRI OVAKVE KORE u vecem plehu da budu tanke....

FIL:600 gr visanja mozete uzeti iz kompota ili iz zamrzivaca u sok koji dobijete kada ocedite visnje dodajte toliko vode da dobijete 1 litru tecnosti uzeti malo od te litre i u to izmesati 3 pudinga od maline,ostali sok staviti da se kuva sa 2 case od jogurta secera,kada prokuva zakuvati puding i dodati visnje koje smo pre toga sitno iseckali....
Posebno umutiti 5 slagova ali staviti malo manje mleka ili vode nego sto pise u uputstvu da bude gusce ili mozete umutiti 400 ml slatke pavlake.
FILOVATI :KORA-FIL-SLAG-KORA-FIL-SLAG-KORA.....mozete tortu da dekorisete sa slagom ili fondan masom........

Primjedbe

Popularni postovi