CRNAC BEZ JAJA


Ovaj post ce biti malo drugaciji od svih mojih postova koje sam do sada pisala.Nisam neki govornik i nevolim u mojim postovima da vas davim nekim pricama ali ovaj post moram napisati a posvecujem ga nasem kericu Maksu koji je u nedelju uvece uginuo.Bas uz ovaj kolac i uz ovaj post pisacu vam malo o njemu,parce ovog kolaca je u nedelju pre podne posle dorucka sa uzivanjem i lickanjem pojeo a obozavao je slatkise.Sve je pocelo pre 2,5 meseca kada je dobio mozdani udar,ni suprug ni ja nikada u zivotu nismo culi da tako nesto moze i kericima da se desi...2,5 meseca trajala je nasa borba za njega,zbog mozdanog udara sve je zaboravio nije znao da jede,nije znao da hoda,nije znao da pije vodu,nije znao da laje,nije cuo,nije video...Uz infuzije i inekcije koje je primao 10 dana polako su se neka cula pocela vracati,2 nedelje smo ga suprug i ja 3 puta dnevno na spric hranili posle sam mu blendala hranu posto nije znao da grize,samo ju je lizao....Moj stariji sin mi je rekao kao da sada imam trece dete,nije mi bilo zao,nocu sam ustajala da  vidim dali se otkrio,spavao je na terasi u njegovoj fotelji....
Mozdani udar je ipak ostavio jako,jako velike posledice na njega sve mu se vratilo ali vid i hod jako slabo.Jadan pokusavao je i davao sve od sebe da hoda,da ste videli kada je posle 1,5 meseca napravio prvi korak skakala sam od srece po dvoristu.Ipak uz sav  njegov a i nas trud nije preziveo. Jako smo ga svi voleli i on to zna a voleo je i on nas.Od nedelje uvece svi samo brisemo suze,svaki trenutak samo o njemu pricamo,gledamo snimke i slike,nemogu da verujem koliko se to zavoli <3.
On je taj sa koji sam se poigrala kada neradim,on je taj koji me ujutro ispracao na posao u sedecem polozaju sa uzdignutim usima,on je taj koji me docekao sa posla i uz skakanje i trcanje pokazao koliko je radostan sto me vidi,nazalost vice nece :( :( :(

Da predjem na kolac,Crnac bez jaja,pravila sam ga po receptu  Medo22 sa Kulinarike,probajte kolac je stvarno fantastican,puno ga ima,bas je preukusan i jako socan....
BISKVIT:
3 jogurta (3x180 ml)
300 gr brasna
250 gr secera
120 ml ulja
25 gr kakaa
2 kasicice sode bikarbone

ZA GLAZURU:
150 gr margarina
150 gr cokolade
120 gr secera
120 ml mleka

Jogurt, brasno, secer, ulje, kakao i sodu bikarbonu mešajte mikserom 2-3 minute.

Smesu izlijte u lim velicine 20×30 cm prethodno premazan margarinom,pecite na 200°C oko 20 minuta.

Maslac zakipite, maknite s vatre, umesajte cokoladu nakidanu na kockice, secer i mleko,mesajte dok ne dobijete glatku smesu.

Kolac ohladite i prelijte cokoladnom glazurom.


On je moja bubav,sarenica,medenica,mazara,plase,crno oko moje,dusa moja i jako,jako nedostaje :(
















Primjedbe

Popularni postovi