BANANA KOCKE

 Posle duzeg vremena,posle skoro dva meseca nova objava na blogu i to jednog kremastog kolaca sa bananama.Tu sam ja samo nikako ovih dana nestignem da se posvetim blogu i stanici ali ipak se u mojoj kuhinji svaki dan nesto pecka...Ove banana kocke sam vise puta do sada pravila,super mi dodje kada neznam sta da napravim,neide puno sastojaka a brzo bude gotovo,pravila sam ih po receptu sa bloga ,,mamina jela,,....KORA:
5 jaja
5 kašika šećera
5 kašika brašna
3 kašike kakao
1 dcl ulja
1 kašikica praška za pecivo

PRELIV:
2 dcl mleka
130 g šećera

FIL:
 5 dcl. mleka
2 pudinga od vanile
150 g. šećera

250 g. maslaca ili margarina
3-4 banane

ZA DEKORACIJU:
2 šlaga

Priprema

Za preliv prokuvati mleko i šećer,ostaviti da se ohladi.

Penasto umutiti jaja i šećer, dodati brašno, kakao, ulje i prašak za pecivo. Peći u podmazanoj i brašnom posutoj tepsiji srednje veličine na 200 stepeni oko 15 minuta.
Kada se prohladi preliti mlekom i ostaviti da se skroz ohladi.

Za fil skuvati mleko,šećer i puding. Ostavite da se ohladi. Penasto umutiti maslac pa dodati izgnječene banane. Izmiksati, dodavati postepeno puding stalno muteći mikserom većom brzinom.
Fil naneti na koru, gore staviti šlag,staviti u frizider....

Primjedbe

Popularni postovi