KUKURUZNA PITA SA MAKOM......


Jedan jako zanimljiv i brz kolac koji sam ovih dana pravila po receptu Sanjice sa bloga ,,Domacica,,.Kako sam veeeeeeeeeeeliki zaljubljenik u kukuruzno brasno i mak cim sam ugledala ovaj receptic kod Sanje znala sam da ce se ubrzo a i cesto praviti u mojoj crvenoj kuhinjici .. ..Mene je kolac odusevio,sama sam pojela pola tepsije i jedva cekala kada cu ga opet ponoviti.Meni se posebno dopada sto je brz recept i takvi mi bas trebaju da ih mogu nabrzaka napraviti posle dolaska sa posla..Ako nevolite mak kolac mozete napraviti i sa orasima......
SASTOJCI:
3 jaja
200 gr šećera
250 g kukuruznog brašna
120 g mekog brašna
4 dcl mleka
2 dcl ulja
1 prašak za pecivo
prstohvat soli
SASTOJCI ZA PREMAZIVANJE:
oko 3 kašike pekmeza po želji (kajsija, breskva..)
2 kašike vode
NADEV:
200 g šećera
300 g mlevenog maka
Tepsiju dimenzija otprilike 35*22 cm namastite i pobrašnite s malo kukuruznog brašna.Peci na 180 C....
Jaja i šećer penasto izmiksajte.
Dodajte sve ostale sastojke i još malo izmiksajte da se sve spoji.
Polovicu smese izlijte u tepsiju i stavite da se malo zapeče, otprilike 10-ak minuta.
U međuvremenu dobro promešajte mak i šećer.
Pekmez razredite s vodom.
Kada se biskvit malo zapekao izvadite tepsiju,preko biskvita premažite pekmez, pa pospite ravnomerno smesu od maka, malo kašikom stišćite nadev i poravnajte ga , po maku prelijte ostatak smese koje vam je ostalo za biskvit.
Vratite u rernu i pecite još 30 minuta, odnosno do zatno žute boje.

Primjedbe

Popularni postovi