Prevrnuti kolač sa jabukama

Iako sam na godišnjem odmoru imam jako malo slobodnog vremena.Evo upravo sam došla iz našeg voćnjaka,radovi uveliko traju,za danas sam završila posao,istuširala se,majkin stariji student je malko došao na odmor upravo mi  kuva kaficu a ja ću da ispiše receptić za ovaj brzi kolač sa jabukama koji sam davno pravila a nikako da stavim fotkicu.Naletela sam na ovaj recept na sajtu ,,natanjiru.com,, ima svašta nešto zanimljivo,virnite....

Potrebno je: 1-1,5 kg jabuka,80 gr šećera,30-40 gr polovine jezgra oraha....

Biskvit:4 jaja,8 kašika šećera,8 kašika ulja,8 kašika mleka,6 punih kašika brašna,1 kašičica p.peciva,1 kašičica cimeta,50 gr mlevenih prženih lešnika...

Oljuštiti jabuke,prepoloviti ih i izvadite im seme,u izdubljene deo staviti polovine oraha...
U tepsiju stavite papir za pečenje,pospite šećerom da prekrije dno,složite jabuke tako da isečena strana bude dole.Između svake polovine jabuke stavite jezgra oraha...
Peći 10 minuta. da jabuke omekane...
Za to vreme izmešajte suve sastojke u jednoj zdjelici,u drugoj umutite jaja sa šećerom da postanu penasta,dodati onda ulje i mleko lagano izmešati varjačom,na kraju dodati suve sastojke,sve još jednom lagano izmešati i preliti preko jabuka...Peci na 180 C da lepo porumeni....Ohlađen kolač okrenuti tako da jabuke budu prema gore....

Primjedbe

Popularni postovi