MARGARETA PITA

Odlican kiselkasto-slatki kolac pravljen po receptu sa bloga Cooking by Mirjana,odavno sam ga vec videla ali nikako da dodje na red da ga napravim, moram da vam kazem da sam ja odusevljena ukusom ovog sitnog kolacica......

KORE: 400 gr brašna ,170gr masti (ili 200 gr margarina), 80 gr šećera, 1/2 praška za pecivo,1 jaje, 5 kasika mleka......

KREMA 1 :2 jaja,3 kasike šećera, 3 kasike brašna,4 dcl mleka, 200 gr margarina,100 gr šećera u prahu, 1 limun ....
KREMA 2: 3 pune kasike kiselog pekmeza,ja sam stavila pekmez domaci od visnje....
 Od svih navedenih sastojaka zamjesti tjesto i ostaviti 1/2 sata u frizider pokrivenog prozirnom folijom.
Tjesto podijeliti u tri jednaka dijela, pobrašniti površinu i razvaljati sto tanje,ja sam razvila na debljinu od 2 mm. Izbosti viljuskom i peći na okrenutom plehu koji smo podmazali i posuli brasnom.
Kore ne smiju porumeniti, moraju ostati potpuno bjele.
Za kremu je potrebno izraditi pjenasto 2 cijela jaja sa 3 kasike šećera i 3 kasike brašna u tu masu dodati 1 dcl mlijeka.
Zakuvati 3 dcl mleka i u to dodati masu od razmućenih jaja. Kuvati dok se ne zgusne, onda ohladiti.
Izraditi margarin sa šećerom u prahu, dodati ohlađenu kremu, a zatim izribanu limunovu koricu i sok od limuna.
 
 SLAGATI:Prvu koru premazati kiselim pekmezom, prekriti 2 korom, zatim premazati sa kremom i prekriti trećom korom.Gore posuti secerom u prahu....

Primjedbe

Popularni postovi