KOLAC SA VISNJAMA


Od sutra idemo na zasluzeni odmor,necemo se druziti neko vreme,zato hocu da vam predlozim jedan FANTASTICAN receptic za kremasti kolac.Pravila sam ga u petak posto sam za vikend imala dosta gostiju a i jako mi se zurilo ovaj nepeceni kolac mi je dosao kao kec na desetku u petak kada sam dosla sa posla.Brz,kremast,ukusan kolac koji sam pravila po receptu sa bloga MAMINA JELA koji ja OBOZAVAM.Stavljam vam njen original recept,ja sam napravila samo jdnu malu,malu razliku u receptu a to je da sam kolac pravila sa iscepanim visnjama iz zamrzivaca a ne iz kompota.Kada su se visnje otopile i iscedile izmerila sam kolicinu iscedjenog soka a onaj ostatak da bih dobila kolicinu od 7,5 dcl dodala sam vodu.U subotu nam je slava i odlucila sam da ponovo pravim ovaj kolac i to duplu meru.......

Sastojci:

Fil od višanja:

500 gr. oceđenih višanja iz kompota
5 dcl. soka iz kompota
2,5 dcl vode
150 gr. griza
od 150 do 180 gr. šećera, zavisi koliko je kompot sladak

Zuti fil:

2 pudinga od vanile
3 kašike šećera
7,5 dcl mleka
2 vanilin šećera
250 gr. maslaca
200 gr. šećera u prahu

oko 150 gr. petit keksa za podlogu

2 šlaga

Priprem:

5 dcl soka iz kompota i 2,5 dcl. vode staviti da prokuva. Ukuvati griz i posle desetak minuta kuvanja dodati šećer i višnje. Posle minut, dva skinuti sa vatre, sipati preko keksa i ostaviti da se ohladi.

Zuti fil:

Skuvati pudinge sa 3 kašike šećera i vanilin šećerom i ostaviti da se ohlade. Maslac penasto umutiti sa šećerom u prahu i sjediniti sa pudingom muteći mikserom velikom brzinom. Rasporediti preko fila od višanja , staviti,šlag preko i ostaviti u frižider da se dobro ohladi, najbolje preko noći.

Dimenzije tepsije - 23x32 cm.

Primjedbe

Popularni postovi