TORTA OD ŠARGAREPE I ANANASA.....



Prvi put u zivotu upustila sam se u avanturu pravljenja tortice sa sargarepom емотикон smile i nisam se pokajala,mada sam na pocetku bila malo skepticna,kako ce to da izgleda i kakvog je ukusa.Nisam se pokajala,torta je VRH,VRHOVA....
Juce kada sam ispekla koricu i isfilovala tortu ostavila sam ju oko 1 h u frizideru i onda ju sekla,kao sto vidite po slikama super se sece i ukus mi se dopao ali jutros.......Nemogu da vam opisem kako je torta jutros ukusna i socna,celu noc je odstojala u frizideru i svi ukusi su se fantasticno stopili,sargarepa torti daje poseban ukus i socnost.
Tortu mozete praviti kao i svaku drugu tortu,koricu preseci na pola,na donju koru namazati fil,staviti drugu koru i okolo tortu ukrasiti filom.
Ovu tortu mozete i samo odgore premazati filom,onda fil smanjite na polovinu.
Ako vasi klinci nevole ili cak vi nevolite torte filovane sirnim namazima dovoljno ce biti da gotovu koricu samo pospete secerom uprahu...
Kako nam se blize Uskrsnji praznici mislim da bi ova torta za razliku od onih jakih i teskih kremastih torti uz kaficu bila odlicna za poslepodnevno druzenje sa rodbinom i prijateljima...U trazenju zanimljivog deserta od sargarepe ovaj od ,,marik,, sa Kulinarike mi se najvise dopao,mada su svi recepti manje-vise slicni...

MERA VAM JE:1 šolja = 250 ml


SASTOJCI:
1 šolja brašna
200 ml šećera
1,5 kašičica sode bikarbone
1 kašičica praška za pecivo
1,5 kašičica cimeta
1/2 kašičice karanfilića mlevenog
1/2 kašičice muškatnog oraščića
na vrh kašičice soli
125 ml ulja
3 jaja kratko izmućena
1 šolja seckanih oraha
200 ml naseckanog,proceđenog ananasa
1,5 šolja rendane šargarepe na najsitnijoj strani rendeta
FIL OD SIRA:
500 g krem sira tipa philadelphia ili ella
125 g margarina sobne temperature
1 šolja šećera u prahu(vi dodajte po vasem ukusu secera)
1,5 kašičica vanila ekstrakta
Svi sastojci trebaju biti na sobnoj temperaturi.
U jednoj posudi pomešajte suve sastojke: brašno, prašak za pecivo,sodu bikarbonu,prosejati u to dodati šećer, so, začine.
U drugoj posudi MALO umutiti jaja s uljem.Jaja možete mutiti mikserom ili žicom za mućenje..
Pomešajte mokre i suve sastojke, dodajte šargarepu, orahe i ananas, pomešajte sa varjačom.
Dno okruglog kalupa prečnika 24 cm obložite papirom za pečenje. Stavite testo u kalup.
Pecite na 180 C 40 do 45 min. Pečenu koru izvadite i neka se ohladi na žici za hlađenje.
Mikserom mutiti margarin sa šećerom dok se šećer ne istopi i margarin postane beo, dodati krem sir i vanilu,lagano izmešati. Ostavite fil 15 minuta u frižider.
Koru presecite na dva dela.
Fil takodje na dva dela.
Na prvu koru nanesete pola fila, stavite dugu koru, namažite drugom polovinom fila i ukrasite po želji.
Ja sam napravila malene šargarepice od fondana...
*Ako nevolite kreme od sira možete samo koru od gore tanko namazati sa filom ali onda napravite pola mere gore navedenog fila...


*Ako nikako nevolite sir u kolačima biće samo dovoljno da ovu koricu pospete šećerom u prahu...
*Ovu torticu možete peci i kao mafine....
UŽIVAJTE UZ KAFICU....

Primjedbe

  1. "Vrh vrhova"... ;) Baš.
    Jako mi se dopadaju tvoji radovi. Samo nastavi tako. Drago mi je da je blogerska zajednica dobila još jednog dragocenog člana. Puno pozdrava, Nale

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi draga moja Nale na predivnim komplimentima,uzvracam <3...jako malo vremena imam za blog i stranicu,obaveze na poslu i oko kuce,basce i vocnjaka mi nedaju bas puno slobodnog vremena ali eto trudim se da ponekada izbacim po koji recept posto stvarno obozavam da nesto peckam...ljubim te i jos jednom hvala ti punooooooo i radujem se daljnjem druzenju sa tobom i ostalim blogericama....

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi