RUMBA TORTICA.....


Ovaj put kolac Rumba ali u novom ruhu,u obliku tortice.Letos sam pravila rumba kolac sa oblatinama ali mi se nije svidelo sto oblatina od kreme dosta omeksa,tako da sam ja malo experimentisala i napravila od ovog kolaca torticu a oblatine zamenila braon koricama...Nama je se jako dopalo kombinacija visanja,seckanih oraha i vanila kremice a posebno mi se svidja presek koji jako zanimljivo izgleda...
BRAON BISKVIT:
 4 jaja,250 gr secera,4 kasike ulja,8 kasika vruce vode,250 gr brasna,2 kasike kakaa,1/2 praska za pecivo...
Od ove mere ispeci dve braon kore...

ZA BELI BISKVIT MERA VAM JE ŠOLJICA OD 2 dcl......
BELI BISKVIT:
9 belanaca, 9 kašika šećera, 1,5 šoljica naseckanih oraha, 1,5 šoljica višanja, 7 kašika brašna..

KREMA:
9 žumanaca, 12 kašika šećera, 7 dcl mleka, 5 kašike brašna, 1 puding vanila,250 gr maslaca ili margarina...
Za biskvit izmiksajte belanca sa šećerom pa lagano dodajte brašno, onda orahe i višnje,lagano sve umesajte sa kasikom.
Pecite u tepsiji na 180 stepeni dok ne dobije laganu boju ali pazite da se ne prepeče.
Za kremu skuvajte mleko sa šećerom, brašnom,vanila pudingom i žumancima dok se ne zgusne. Kad se ohladi dodajte izmiksani margarin.
Stavite pola kreme na prvu braon koru.
Na kremu stavite biskvit sa visnjama i orasima, pa opet drugi dio kreme i drugu braon koru.
Ukrasite tortu slagom ili otopljenom cokoladom....

Primjedbe

  1. Divna kombinacija voca i vanil kreme, ova tortica je da sva cula uzivaju.:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga punooooooo,srce si,kada mi to kaze takva majsorica ja sam u oblacima,ljubim te....cula sam da je dobro i ove korice ispeci kao one za madjaricu,kazu dobije se fantastican sitan kolac,i to cu uskoro isprobati....

      Izbriši
  2. Isprobala sam recept i odlično je ispao :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav, koju velicinu kalupa ste koristili za ovu tortu?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi