BADEM(LESNIK) KOLACI......


Kolacici koji su jako ukusni,brzi i svakome ce zapasti za oko.Odlicni su za predstojece praznike ili kao u mom slucaju ako vam se najave prijatelji da dolaze na kaficu za tren oka ce te ih napraviti i uzivati u njima.Nasla sam receptic na Minjinoj kuhinjici u njenom receptu ide badem ali ja sam ga ovaj put zamenila lesnicima i moram da vam kazem feeeeenomenalni su....
Potrebno:
200 g maslaca
150 g šećera
2 jajeta
1 kašičica vanil ekstrata
prstohvat soli
350 g brašna
marmelada od kajsije
100 g sirovih badema ili lesnika
Ako ih pravite sa bademima bademe potopite u toploj vodi, a zatim ih oljuštite i na krupno sameljite ili usitniti u blenderu.Ja sam ih pravila sa przenim lesnicima koje sam samo samljela.
Izmiksati maslac, šećer, dodati žumanca, ekstrat vanile i so, pa brašnom zamesiti testo. Od smese napraviti 35 kuglica. Oblikovane kuglice umočiti u umućena belanca, pa ih zatim uvaljati u iseckane bademe ili lesnike.
Složiti na pleh na koji smo prethodno stavili papir za pečenje. Svaki kolač pritisnuti prstom po sredini i napuniti marmeladom.
Peći u zagrejanoj rerni na 180 °C oko 18 minuta.

Primjedbe

Popularni postovi