NATASINE 5 MINUTA LEPINJE....

Recept za ove lepinje uglavnom mozete pronaci na svim stranicama koje se bave Hrono ishranom.Ako ih budete pravili mozete kombinovati brasno po izboru,dozvoljeno brasno je razeno,ovseno,jecmeno,heljdino ili sa speltom.Ove lepinje jedu uglavnom oni koji su na hrono ishrani,i meni su rekli da nikako nije dozvoljeno belo i kukuruzno brasno...
Od juce pocela sam za nas peci ,,Natasine 5 minuta lepinje,,.
Kako inace jedemo jako puno testa a uz to jos svaki dan kupuje se tri hleba,odlucila sam da barem hleb smanjim,ja licno sam ga od juce bas izbacila iz upotrebe i pocela da pecem ove lepinje,mada su kod mene ove sto sam juce pekla u obliku mafina a vecerasnje su u obliku malih lepinja. 


JA SAM MERILA SA CASOM OD 2,5 DCL.....
RECEPT:2 case dozvoljenog brasna(vi napravite kombinaciju koju zelite sami),1 casa kisele vode ili kiselog mleka,malo praska za pecivo,1 kasicica soli,malo ulja i po zelji ako volite malo limunovog soka,za posipanje semenke po zelji.
U plasticnu ciniju usuti sve suve sastojke,malo izmesati onda u to dodati kiselu vodu ili mleko i sve zajedno kasikom umutiti.
Mozete praviti u kalupu za mafine ili u tepsiju staviti papir za pecenje i kasikom oblikovati na papir male lepinje velicine po zelji,ja sam veceras napravila 12 mlih lepinjica..

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi