LEDENA PITA


Ledena pita je jednom recju savrsena,dugo sam ju merkala na ,,Kulinarici,, i najzad pre par dana isprobala i u mojoj kuhinji.Savrsena je,hladna jako podseca na krempitu,isprobajte pa javite utiske,kod nas je za tren planula. емотикон smile

Podelite kore na 4 dela...
Kod mene u kupovnim korama je bilo 16 kora tako da sam ja svaki rolat radila sa 4 kore,i na tu cetvrtu sam mazala nadev,ako imate 12 kora u pakovanju onda cete nadev namazati na trecu koru kao i sto u receptu pise....
SASTOJCI:
500 gr kora za pitu
1 l mleka
3 vrećice pudinga od vanilije (ili drugi,po ukusu)
5 kašika šećera
ZA PREMAZIVANJE:
3 jaja
1 dl ulja
3 kašike šećera
PRELIV:
250 gr šećera
2 dl vode
1 vanilin šećera
ZA PREMAZIVANJE TEPSIJE:
malo ulja

Skuvati puding u 1l mleka sa 5 kašika šećera,pa ostaviti da se prohladi.

Preliv kuvati 5-6 minuta,pa ga ostaviti da se ohladi.
Umutiti jaja i šećer,dodati i ulje,pa sve dobro sjediniti.Na radnu povrsinu staviti koru,pa premazati smesom od jaja,šećera i ulja.Poklopiti drugom korom pa i nju premazati.
Drugu koru poklopiti trećom,pa na jedan kraj staviti 1/4 pudinga.
Zarolati,staviti u pleh,premazan sa malo ulja.

Na isti način pripremiti još 3 "rolata"!
Posuti sa malo ulja,pa peći u rerni zagrijanoj na 200 C,oko 20 minuta.

Pečenu pitu,još toplu,preliti hladnim prelivom.

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi