KOLACICI SA BUNDEVOM....


Ovih dana isprobavam i peckam uglavnom neke suve keksice, ove sam vec odavno pronasla a nikako da ih isprobam,kako ove godine imam bas dosta bundevica odlucila sam da pravim kolace sa istom tako da evo dosli su na red ovi kolacici.U originalnom receptu ide margarin ja sam probala i tu varijantu a i varijantu sa svinjskom mascu i jednako su fantasticnog ukusa.Kada ih ispecete ostavite ih u kutiju i neka cekaju praznike ...Ako ih pravite sa margarinom dobicete predivne,krckave,posne keksice..Receptic sam pronasla na fantasticnoj Kulinarici od ,, nelena,,......
POTREBNO JE....
250 gr. margarin a moze i svinjske masti
1 supena kasika meda
150 gr. grozdjica
150 gr. seckanih oraha
1 prasak za pecivo
600 gr. brasna
1 casa od 2 dcl secera
1 casa od 2 dcl ispecene pasirane bundeve
Mutiti mikserom margarin sa medom i secer pa dodati sve ostale sastojke.
Umesiti testo rukom i praviti male kuglice ja sam dobila 60 kuglica.Slagati ih u podmazanu i brasnom posutu tepsiju,peci da malko porumene na 180 C,pecene i ohladjene valjati u secer u prahu....

Primjedbe

Popularni postovi