POSNE BRESKVICE



Definitivno najbolje breskvice koje sam jela u zivotu, nikada ih nisam brze napravila a dok sam ih pravila usput sam i koju pojela,sto znaci da odmah budu predivne, mekane, ukusne, mirisne ma jednom recju SAVRSENE :)Od ove mere dobicete 60 breskvica....
Uskoro ponovo u mojoj crvenoj kuhinjici i jedva cekam :) Pravila sam ih po receptu Milicaa74 sa Kulinarike i moram da kazem ,, Hvala Milice,,...
TESTO:
1 solja od 2dl vode
2 solje od 2dl ulja
2 solje od 2dl secera
4 kasike brasna
1 kesica praska za pecivo
900gr brasna
FIL:
mrvice od dubljenih breskvica
dzem po zelji( ja sam dodala malo od kajsije,malo od sljiva)
rum..........
ZA UKRASAVANJE:
1 ekstrakt maline,malo vode i kristal secer........
U dubljoj vanglici sjediniti secer, ulje, vodu, 4 kasike brasna i prasak za pecivo.
Neka odstoji pola sata.
U to polako dodavati brasno oko 900gr, lepo sve umesiti i kad bude tako gusto da se rukom mogu otkidati kuglice, uzimati od testa parce zeljene velicine valjati kuglice i redjati ih na tepsiju u koju ste stavili papir za pecenje,praveci razmak od bar 3cm.
Testo treba da je takvo da se SAMO MALO spuste kad se stave na tepsiju, nikako da se spljoste.
Peci na 175 stepeni ne manje od 15min a ne vise od 20min, ne smeju da dobiju braon boju pri dnu.
Dok se jedna tura pece, valjajte drugu od ove mere trebali bi da napravite oko 120 polovina.
Kad se prohlade pazljivo ih izdubite a od tih biskvitnih mrvica, dzema po zelji i ruma zamesite fil kojim cete ih puniti i spajati.
Kad ih sve spojite, umocite breskvice samo malo u ekstrak maline pomesan sa vodom i valjati ih u kristal secer.....Ja sam ih cele valjala u ekstrakt maline ali nema potrebe mozete samo vrhove ili gde je spoj dve polovice....

Primjedbe

Popularni postovi