Dunavski valovi sa voćnim prelivom

Dunavske valove sam davno pravila ali sa prelivom od čokolade.Nedavno sam na Instagramu kod ,,jasna1069,, videla fotku ovog kolača ali sa voćnim prelivom,odmah me privukao i zaintrigirao kakav će biti u kombinaciji sa voćem.Čim sam ugrabila slobodno vreme isprobala sam ga.Šta da vam kažem nego samo VRH 🍰
Kora:6 jaja,200 gr šećera,370 gr brašna,150 gr omekšanog margarina,100 ml ulja,1 p.pecivo,1 vanilin šećer,5 kašika mleka,2 kašike kakaa,500 gr očišćenog i oceđenih višanja.....
Šećer i žumanca umutiti dodati ostale sastojke i sve izmešati,lagano dodati umućenim sneg od belanaca...
tepsiju 25*30 cm podmazani mašću,posuti brašnom .....
Jednu trećinu testa odvojiti i dodati kakao,ako je gusto dodati 2 kašike mleka...
Žuti deo istresti u tepsiju,preko tamni deo,po tamnom delu utisnuti višnje...
Peći na 170 C oko 25 minuta.....
Fil:500 ml mleka,3 pudinga vanila,4 kašike šećera...Skuvati krem u prohlađen dodati 120 gr umućenim margarina.Na kraju u Fil dodati 500 ml dobro umućene slatke pavlake,sve lepo umiksati i premazati preko ohlađene kore....
Voćni preliv:1 kesicu želatina pripremiti po uputstvu sa kesice i ostaviti da nabubri i....
500 gr malina,200 ml vode 4 kašike šećera staviti da lagano kuva par minuta,na kraju dodati u vruće želatin.Ohladiti i preliti preko žutog Fila....
Ostaviti u frižider preko noći da se lepi stegne....

Primjedbe

Popularni postovi