POGACA CVET







Pogaca cvet po receptu iz Minjine kuhinjice....Ja sam pravila 1,5 meru za testo posto mi je tepsija promera 30 cm....


TESTO:700 GR BRASNA, 250 ML MLEKA,125 ML ULJA,2 JAJA,1 KVASAC,1 KASICICA SECERA,1 KASICICA SOLI. Za premazivanje:100 gr otopljenog margarina...

Od gore navedenih sastojaka umesiti testo kao i svako drugo dizano testo(prvo toplo mleko,kvasac,secer i sol izmesati i ostaviti desetak minuta onda u to dodati ulje,jaja i mesiti sa brasnom),ostaviti pola sata da se dize testo pokriveno krpom. 
Testo onda podeli na pola i od jedne polovine odseci manji deo taj deo ce nam trebati da stavimo nakraju u sredinu pogace.
Najveci deo testa(1 DEO) podeli na pet delova tj. na pet jufkica pa svaki razvuci oklagijom u krug,svaki krug se maze sa PREMAZOM poslednu jufku nepremazivati.
Prebaciti u pleh i nozem zaseci na 8 delova i te delice dignuti gore.Isti postupak uraditi i sa 2 DELOM TESTA(isto podeliti u pet delova svaki razviti ali da bude manji da moze da stane u sredinu i mazati svaki sa margarinom ,pa slagati jedno na drugo.
Prebaciti u sredinu isto zaseci na 8 delova ali paziti gde se sece zato sto sledece latice moraju da dodju izmedju ovih prvih latica.
Dignuti latice gore i u sredinu stavi onaj zadnji deo testa tj. jufku....
Ostaviti da naraste,onda premazati jajetom i peci na 200 stepeni....posuti sa susamom ili bilo cim po zelji...
Kada sam pravila ovu obicnu pogacu cvet nisam slikala postupak ali zato u dnu recepta imate sliku kako sam na isti nacin pravila Pogacu cvet sa pizza nadevom.....




Primjedbe

Popularni postovi