PURE – SLANI STAPICI

E ovo morate probati krckavi,ukusni,slani stapici u obliku dugih kiflica,kada krenete da ih grickate necete moci da stanete.
Recept  mi je poslala Violeta Andreeva kada sam pogledala recept odmah me je privukao i morala sam da ga isprobam posto mi obozavamo dizana testa....

TESTO:
1 kg brasna, ½ litra mleka, 1 kvasac, malo secera,1 kafena kasika soli i 250 gr margarina ili svinjske masti (ja sam stavila svinjsku mast).

 Zamesiti testo, prvo staviti kvasac,mlako mleko i malo secera da kvasac krene,onda u to dodati sol,mast i rukom malo izmesati,nakraju dodavati brasno i umesiti testo.
Testo kada umesite NEMORA da naraste odmah sa njim radite...

Testo podeliti na 3 dela, a svaki deo na 8 delova i od njih napraviti male jufkice,dobicemo sveukupno 24  jufkice.

 Od svake jufkice razviti sto tanju okruglu koru ( dijametar oko 25 cm) .
 Raseci na cetiri dela I praviti kiflice kao na slici(OD JEDNE JUFKICE DOBIJAMO 4 KIFLE). 
Kada uvijemo sve kiflice dobicemo 96 dugih kiflica...
Redjati na papir za pecenje, premazati zumanjkom, posuti susamom I krupnom soli. 
Kifle odmah peci cim ih uvijemo na 200 C, NEMORAJU da rastu....
Nakon pecenja odmah izvaditi .......

Primjedbe

Popularni postovi