NON PLUS ULTRA.......

TESTO:280 gr brasna tip 500,40 gr mlevenog secera,prstohvat soli,250 gr margarina,3 zumanca....
PENA:3 belanca,200 gr secera u prahu....
ZA SPAJANJE:Pekmez po zelji.......

Pomesati prosejano brasno,so i secer dodati na listice iseckan margarin razmrviti to sve trljanjem dlanovima ,dodati zumanca i umesiti testo,podeliti ga na dve loptice i staviti oko 1 sat da odstoji u frizideru.Tanko razviti loptice jednu po jednu na pobrasnjenom stolu i okruglom modlicom ili malom casom za rakiju vaditi kruzice svaki put casicu umociti u brasno,redjati ih u nepodmazanu tepsiju ili na papir za pecenje.Od otpadaka koji vam ostanu ponovo umesite novu koru,razvijte ju i vadite kruzice.Za penu umutiti prvo belanca mikserom i onda polako dodavati secer i mutiti do kraja.U original receptu pise da pena nesme da bude previse cvrsta a posto sam ja sada prvi put pravila ove keksice bojala sam se da penu ne umutim cvrsto i zato su mi ove pufnice sastrane ostale male,sledeci put cu ih dosta cvrsce umutiti i mislim da i ako pena bude cvrsca necu sigurno pogresiti.Na svaki kruzic spricom naneti lopticu pene.Ja sam penu usula u vrecicu za zamrzivac i u cosku odsekla malu rupicu i onda pavila loptice.Peci na 150 stepeni ,paziti da pena ostane bela da nepotamni.Ohladjene spajati po dva sa pekmezom....

Primjedbe

Popularni postovi