POPODNEVNA PITA


Kod nas je bila i prepodnevna i popodnevna posto sam ju taj dan dva puta pravila,sa prijateljima uz kaficu prva tura pukla za tren zato sam morala u popodnevnim satima ponovo praviti.
Pravila sam po Masaterinom receptu....

Sastojci:

Tijesto:

300 g glatkog brašna
150 g maslaca
100 g šećera¸
1 jaje
1 vanilin šećer
korica limuna
pola praška za pecivo

Ostalo:
- 250 g đema od jagoda (ili neki drugi ja sam koristila pekmez od visanjau popodnevnim )

Priprema:

Umijesiti tijesto, ostaviti ga pola sata da odmori u hladnjaku.

Nakon što je odmorilo odvojiti 1/3 tijesta za gornji dio. Ostatak tijesta razvaljati na veličinu tepsije (25x35 cm) pa ga prebaciti u tepsiju - rasporediti tako da prekrije dno. Tijesto sad namazati đemom.

Preostalu trećinu tijesta razvaljati i rezati na trake zupčastim nožićem-kotačićem. Trake rasporediti preko đema tako da budu isprepleteni kao mreža sa otvorima.
Peći u prethodno zagrijanoj pećnici 25 minuta na 180 st.C.

Primjedbe

Popularni postovi