ITALIJANSKI KEKS SA VINOM


ITALIJANSKI KEKS SA VINOM.....
Danas sam se zanimala sa jos jednim zanimljivim keksicima koji su mi se jaaaaaaaaaakoooo dopali.Blagi spoj vina,lesnika,limunove ili narandzine korice,prosto fantasticno.Ja sam u keksice dodala narendanu koricu pomorandze i nemogu vam opisati fantastican miris koji se prosirio kucom dok su se pekli keksici...
Receptic sam nedavno pronasla na blogu ,,Prstohvat soli,, i odlucila da ga moram isprobati,tako da su i ovi keksici dosli na red sa ostalim kolacicima koje sam pravila ovih dana i cije cu vam recepte uskoro objaviti....
Dok sam danas vani fotkala ove keksice padao je sneg kao lud i ako se zagledate u fotku videcete male bele pahuljice na stoljnjaku ....

Sastojci:
• 200 g brašna
• 150 g šećera (i još malo za valjanje)
• 50 g maslinovog ulja(AKO NEMATE MASLINOVO DODAJTE OBICNO JESTIVO ULJE)
• 100 g belog vina
• 70 g mlevenih pečenih lešnika
korica limuna ili pomorandze
• 3 g sode bikarbone

Priprema:
Lešnike propržite u rerni oko 10-ak min na 150°C (ili jednostavno kupite pečene). Očistiti ih od ljuspica i samleti.
Limun ili pomorandzu dobro oprati i izrendati malo korice (pazite da ne zahvatite beli deo koji je gorak).
Pomešati brašno, sodu bikarbonu, mlevene lešnike, koricu limuna ili pomorandze. Dodati šećer, maslinovo ulje i vino.
Zamesiti mekano testo(biće malo lepljivo). Dobro pobrašnite radnu površinu, kidati komadiće testa, valjati ih kao gliste pa spojiti krajeve da se dobije prsten. Svaki prsten uvaljati u kristal šećer i ređati na pleh obložen papirom. Od ove mere dobila sam pun najveci pleh od rerne.Peći na 180°C oko 15 min.

Primjedbe

Popularni postovi