KUGLICE SA SUVIM ŠLJIVAMA

KUGLICE SA SUVIM ŠLJIVAMA.....



Prvi receptic i post u ovoj novoj 2015 god. su ove fantasticne kuglice sa suvim sljivama koje sam jos prosle godine zapazila na blogu ,,TORTELINA,,moje skolske drugarice Mihaele.Kada ih je objavila odmah sam htela da ih isprobam ali ipak nisam,ostavila sam ih ipak za ovu godinicu posto sam onda vec imala dosta napravljenih sitnih kolaca.Kuglice su bozanstvene,fantasticno ce nastolu izgledati sa drugim sitnim kolacicima ,pa probajte.....Jos jednom SRECNA VAM NOVA 

Sastojci:
300 g suvih sljiva
100 g cokolade za kuvanje
100 g seckanih oraha
2 kasike ruma

Glazura:
100 g cokolade za kuvanje
3 kasike ulja

Priprema:
Suve sljive iseckati, poprskati rumom i ostaviti da malo odstoje. Posle toga ih usitniti u blenderu, po potrebi dodati jos malo ruma da dobijete mekanu smesu.
Istopiti cokoladu za kuvanje, dodati je sljivama, a zatim dodati i seckane orahe. Izmesati smesu da se sastojci povezu i oblikovati male kuglice.

Za glazuru istopiti cokoladu sa uljem na laganoj vatri. Umakati kuglice i slagati na papir za pecenje da se glazura stegne.Kada vam se glazura stegne jos ih malo isarajte sa topljenom cokoladom....

Primjedbe

Popularni postovi