POGACICE SA SIROM.....


Juce sam pekla ove mini pogacice sa sirom,sto godina ih nisam pravila емотикон smile.Ovih dana je mlada i simpaticna Sanja sa bloga ,,DOMACICA,, pravila nesto slicno i tako me podsetila na ove pogacice.Nisam ih pravila po njenom receptu ali cu i njih morati uskoro isprobati,ovaj recept sam vec davno prepisala iz jednog kulinarskog casopisa.Dobre su sto ih mozete i dan ranije umesiti a sutradan peci i ja sam ovaj put tako radila,uvece sam umesila testo,ostavila ga u frizider i sutradan kada sam dosla sa posla razvila sam ih i pekla,ocas posla budu gotovi a jos brze se poruckaju.
Od ove mere se dobije dva pleha pogacica,ako volite slanise kao sto ih mi volimo sledeci put cete uduplati meru,ja sledeci put pravim duplu емотикон smile....

POTREBNO JE:
250 gr mladog sira,250 gr margarina,250 gr brasna,1 kasicica soli,1 jaje za premazivanje,po zelji za posipanje susam,kim,mlevena paprika,mak...
Napraviti testo od sira,margarina,soli i brasna.Ostaviti par sati u frizider(A mozete i preko noci da odstoji).Testo razviti na debljinu od 1 cm,vaditi casicom za rakiju ili nekim izrezivacima raznih oblika po vasem izboru,redjati ih u pleh,svaku premazati jajetom i posuti po zelji sta zelite(JA SAM OVAJ PUT POSIPALA SUSAMOM,KIMOM I MLEVENOM PAPRIKOM).
Peci ih na 200 stepeni dok neporumene...

Primjedbe

Popularni postovi