TORTA OD JAGODA SA COKOLADOM


Receptic sam nasla na blogu HRANA LJUBAVI i odmah me privukao prvenstveno zbog izgleda torte jer se kore neslazu horizontalno kao i kod ostalih standardnih torti nego vertikalno a i zbog jagoda koje u nju idu a kako jos imamo nase domace jagode iz basce hocu sto vise torti i kolaca sa njima da napravim.

KORA:5 jaja,200 gr šećera,1 vanilin šećera,100 gr brašna,50 gr gustina,1 kesica praška za pecivo,3 kašike mlake vode,2 kašike sitno rendane čokolade ili nesqvika(JA SAM STAVILA NESKVIK I 1 SUPENU KASIKU MLEVENE KAFE).....
Penasto umutiti jaja , vanilin šećer i šećer .Dodati brašno , gustin , prašak za pecivo i vodu pa kada se sve lepo sjedini dodati rendanu čokoladu i promešati.Smesu izručiti u pleh(JA SAM PEKLA U ONOJ NAJVECOJ TEPSIJI KOJA JE VELICINE BAS KOLIKA JE I CELA RERNA) obložen papirom za pečenje i peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni.
Kada je kora pečena izručiti je na mokru krpu na kojoj je posut šećer i urolati.Ostaviti da se skroz ohladi.....

FIL:700 ml mleka,10 kašike šećera,1 vanili secer,2 kesice pudinga sa ukusom slatke pavlake(JA SAM STAVILA PUDING OD VANILE),200 gr margarina,100 gr prah šećera,150 - 200 gr seckanih jagoda....
Odvojiti malo mleka i razmutiti puding , a od ostalog sipati u odgovarajuču šerpu , dodati šećer i staviti da se kuva.Kada mleko počne da ključa umešati rastvoreni puding i skuvati gust krem.Kada je krem skuvan skloniti i ohladiti.Penasto umutiti margarin i šećer u prahu pa sjediniti sa ohlađenim pudingom i dobro promešati.Odvojiti malo fila za premazivanje torte.
Izvaditi koru iz krpe , namazati je filom , posuti seckanim jagodama pa iseći na dve dugačke trake a te dve trake iseći na još pet manjih , tako da se dobije deset traka.
Uzeti jednu traku urolati ju  i staviti na sredinu tacne pa nastavljati sa ostalim trakama lepiti u krug tortu dok se ne utroše sve.Od druge polovine fila premazati celu tortu.Za ukrasavanje umutiti 2 šlaga i ukrasiti jagodama...

Primjedbe

Popularni postovi