RUMBA SA VIŠNJAMA......




Kada sam prvi put ugledla ovaj kolac jedva sam cekala adekvatnu priliku da ga napravim i stigao je i taj dan емотикон smile.
Ovo je stvarno prava rumba ukusa u ustima kremasto,socno,kiselkasto,krckavo jednom recju fantasticno...Kolac nam se svima jako,jako dopao kako izgledom tako i ukusom jedina mala zamerka sa moje strane u kolacu (ako je to uopste zamerka) a to je da donja oblatina jako omekani od krema i onda je kolac malo teze seci ali ja sam se snasla,stavila sam sve u zamrzivac na 1 h izvadila i odmah tako zamrznuto sve isekla na zeljene parcice,vratila u frizider i uzivali smo u ovom slatkisu...Mislim da cu ga ponoviti ovih dana ali tako sto cu umesto oblatina ispeci tanke korice(to mi je i moj dragi predlozio емотикон smile ),videcu dali obicne zute ili braon...Receptic sam pronasla kod lynde na Kulinarici....

MERA VAM JE ŠOLJICA OD 2 dcl......
BISKVIT:
6 belanaca, 6 kašika šećera, 1 šoljica naseckanih oraha, 1 šoljica višanja, 5 kašika brašna
KREMA:
6 žumanaca, 9 kašika šećera, 3 dcl mleka, 3 kašike brašna, 250 gr maslaca ili margarina, dve oblatine...
Za biskvit izmiksajte belanca sa šećerom SLIKA 1 pa lagano dodajte brašno SLIKA 2, onda orahe i višnje SLIKA 3,lagano sve umesajte sa kasikom SLIKA 4.


Pecite u tepsiji 20x30 cm na 180 stepeni dok ne dobije laganu boju ali pazite da se ne prepeče.
Za kremu skuvajte mleko sa šećerom, umutite prvo žumanca SLIKA 1,dodajte brasno i sve izmiksajte,ukuvajte u mleko  dok se ne zgusne SLIKA 2. Kad se ohladi dodajte izmiksani margarin SLIKA 3.

Stavite kremu na prvu oblatnu koju ste iskrojili po veličini biskvita SLIKA 1.
Na kremu stavite biskvit SLIKA 2, pa opet drugi dio kreme i drugu oblatnu SLIKA 3.
Stisnite drugu oblatnu da se sve dobro spoji pa stavite da se dobro ohladi SLIKA 4.



Primjedbe

Popularni postovi