STRAST SA ŠEĆEROM I CIMETOM.....





Ako ste veliki zaljubljenik u dizana testa kao ja емотикон smile a posebno ona slatka ovaj ce vam se recept sigurno dopasti,verujte mi ja sam ovaj slatkis sama pojela.Nisam mogla da stanem samo sam odvajala listic po listic testa dok nije sve nestalo емотикон smile i morala sam odmah da pecem drugi....Fantastican spoj cimeta i dizanog testa,moram da kazem da mi se posebno dopao donji deo gde je otopljen cimet i secer,dok sam jela jedva sam cekala da dodjem do tog lepljivog i slatkog dela....Ovih dana ga cesto napravim,odlican je uz jutarnju ili poslepodnevnu kaficu...
Recept imate i na blogu ,,Zaboravljene poslastice,, i kod Gage na blogu ,,Moje grne,,
TESTO:
370 g brašna + 2 kašike
30 g šećera
kesica suvog kvasca
pola kašičice soli
60 g maslaca
80 ml mleka
60 ml vode
2 jajeta sobne temperature
FIL:
150-200 g šećera
2 kašičice mlevenog cimeta
pola kašičice muskatnog oraščića
60 g maslaca otopljenog dok ne pobraoni
U činiju za mešanje staviti dve trećine brašna, šećer, so i suvi kvasac. Izmešati. U šerpici otopiti maslac sa mlekom. Skloniti sa vatre i dodati vodu. Ostaviti minut-dva da se još malo prohladi, pa sipati u činiju sa suvim sastojcima. Umesiti testo mikserom, nastavcima za testo. Kada se sastojci sjedine, dodati jaja, pa kada se i to poveže u glatku masu, postepeno dodati ostatak brašna i umesiti meko, pomalo lepljivo testo. Testo premazati uljem, prekriti činiju plastičnom folijom, pa kuhinjskom krpom i ostaviti da odstoji sat vremena na toplom mestu, dok se masa ne udvostruči. 

Nadošlo testo malo umesiti sa još dve kašike brašna, pa ga izručiti na brašnom posuti radni sto. Rastanjiti testo oklagijom u oblik pravougaonika, debljine nekih pola centimentra. Metalnu, četvrtastu modlu za hleb obložiti papirom za pečenje. U šerpici otopiti maslac i pustiti ga da potamni, pa ga ravnomerno četkicom razmazati po testu. Posuti šećerom pomešanim sa cimetom i muskatnim oraščetom SLIKA 1. Iseći testo uzduž na šest jednakih traka SLIKA 1 i naslagati ih jednu na drugu SLIKA 2, pa onda ovu gomilu popreko preseći na šest manjih pravougaonika SLIKA 3. Slagati pravougaonike u modlu za hleb jedan do drugog SLIKA 4i ostaviti da stoji na toplom još pola sata.


Rernu zagrejati na 180C. Peći nekih 30 minuta, dok lepo ne potamni. Ostaviti da se prohladi, a zatim kidati parčiće i poslužiti.

Primjedbe

Popularni postovi