CIMET CVET POGACA

Pogace obozavamo da jedemo,ovih dana mi je jedna pogaca jako privukla paznju i morala dam da ju napravim jedino sto sam ja pogacu punila mesavinom maka,cimeta,eurokrema i moram da vam kazem da je to stvarno odlicna kombinacija.Recept je iz CACINE KUHINJE koji je objavila na blogu GLAMUROZNI ZIVOT DOMACICE i ovdje cu vam staviti njen originalni recept.Probajte fantasticno je ja sledeci put uduplavam meru hi,hi,hi....
Potrebno je:
Za testo:
500 g brasna
25 g svezeg kvasca
1 jaje
prstohvat soli
2 kasike secera
50 ml ulja
250 ml mleka

Za fil:
100 g margarina
100 g secera
4 kasikice cimeta (ili moze manje, a i vise )
i jos jedno jaje za premazivanje

Podmesiti kvasac u mlakom mleku sa kasikicom secera i malo brasna.
Kad kvasac nadodje, zamesiti testo sa brasnom, solju, uljem, jajetom i secerom , pokriti i ostaviti da naraste.
Kad testo naraste, razviti oklagijom sto veci pravougaonik mozete.
Premazati filom od umucenog omeksalog margarina, secera i cimeta.
Uviti rolat.
Iseci rolat uzduzno celom duzinom.
Okrenuti preseke na gore.
Uviti pletenicu, pa onda tu istu pletenicu zamotati u krug, tako sto njen kraj zavucete ispod testa i izvucete na sredini.
Staviti u okruglu malu tepsiju precnika 22 cm na papir za pecenje i ostaviti da naraste.
Kad napuni tepsiju premazati umucenim jajeto, a ja sam posipala i sa zutim secerom.
Peci na 200 stepeni oko 35 minuta. Da vam ne bi bila previse tamna zbog cimeta i jaja, na pola pecenja mozete staviti foliju preko.
Peceni cvet pokriti i ostaviti da se malo prohladi.

Primjedbe

Popularni postovi