NAOPAKI KOLAC


Mek,ukusam,mirisan kolac za sve ljubitelje jabuka koji sam pravila po receptu lynde sa Kulinarike.
Jesenas smo ostavili vise od 10 gajbi jabuka iz naseg vocnjaka a ja sam jako malo kolaca pravila sa njima.
U potrazi za nekim brzim receptom a da je od jabuka pronasla sam ovaj fantastican kolac,ima ga jako puno,puna velika tepsija a ukus,socnost i miris nemogu da vam opisem,sinoc je cela kuca zamirisala i moj dragi je prokomentarisao ,,mmmmmmmmmmmm kako lepo mirisi,,......

NADEV OD JABUKA:
1 kg oguljenih jabuka ,3 vanili šećera ,1 mala kasicica cimeta.

BISKVIT:
5jaja,150 grama brašna,120 grama šećera,1/2 vrećice praška za pecivo,3 kasike vode.

KREMA OD VANILE:
700 ml mleka,2 vrećice vanili pudinga,2 vrećice vanili šećera,100 grama šećera,200 ml slatke pavlake,1 vrećica želatine u prahu.......
Jabuke naribajte, izmešajte sa vanili šećerom i cimetom a u tepsiju(PEKLA SAM U TEPSIJI 30*30 cm) stavite pek papir pa utisnite jabuke na dno tepsije...
Penasto izmešajte jaja sa šećerom i vodom, pa dodajte brašno i prašak i lagano promešajte....
Biskvitno testo izlijte po jabukama pa pecite na 170 stepeni oko 40 min.
Pečeni kolač okrenite naopačke tako da vam biskvit dođe dole.....
Skuvajte puding. Želatinu napravite po uputama na vrećici pa sa kasikom dve mleka zagrijte da se otopi. 
Šlag izmiksajte pa ga sa želatinom dodajte u ohlađeni puding...
.Kremu namažite po nadevu od jabuka pa dobro ohladite.

Primjedbe

Popularni postovi