GUMENI KOLAC........


Ovo je kolac stvarno neobicnog naziva ali zato jako ukusan.Dobro ce vam doci kada hocete nesto da pravite a nemate u kuci jaja da,da u ovaj kolac neide ni jedno jaje.Dok sam trazila sta da pravim za vikend od kolaca setila sam se ovog sa bloga MAMINA JELA koji svi hvale i nisam se pokajala. 

KORE:
5 dcl mleka
100 gr šećera
4 kašike pekmeza (ja sam stavila od šljiva)
4 kašike ulja
2 kašike kakao
2 kesice vanilin šećera
1 kašikica praška za pecivo
250 gr brašna

FIL:
5 dcl mleka
5 kašika gustina
150 gr šećera
2 vanilin šećera
250 gr maslaca ili margarina
sok od jednog limuna

PRIPREMA:
Sve sastojke za kore izmešati da se dobije smesa gustine kao za palačinke. Kore mozete peći na dva puta u većoj tepsiji pa kore preseći na pola, ili svaku koru posebno u manjoj tepsiji.
Ja sam pekla u tepsiji dimenzija 31x22cm.

Smesu podeliti u 4 činijice(ja sam ih podelili u duboke tanjure za supu), za svaku koru je potrebno oko 275 gr. smese. Staviti papir za pečenje, blago ga nauljiti i posuti brašnom, istresti smesu i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180 stepeni oko 8-9 minuta. Kora će biti kao deblji palačinak, sjajna i glatka.
Izvaditi koru zajedno sa papirom, odmah odvojiti papir i ostaviti da se ohladi. Peći i ostale korice na isti način.

FIL:
Od 5 dcl mleka odvojiti toliko da se izmeša šećer, vanilin šećer i gustin, ostalo staviti da prokuva. Zakuvati gustin kuvati 2-3 minuta, dodati limunov sok i skinuti sa vatre. Pokriti najlon folijom tako vrelo da se ne uhvati korica tokom hlađenja. Ostaviti da se ohladi do sobne temperature.
Maslac penasto umutiti, dodavati kašiku po kašiku fila od gustina stalno muteći mikserom.
Filovati kore pa ostaviti kolač nekoliko sati u frižideru pre služenja...
Kolac po zelji mozete ukrasiti rendanom cokoladom.

Primjedbe

Popularni postovi