ŠTAPIĆI BAKE EVICE......




Kako su praznici prosli i kako je tih dana bilo svega u izobilju a posebno kolaca mislila sam da celi januar necu nista novo ispeci ali.......Ovih dana u slobodno vreme sam ipak peckala,vise neke slanise tipa kifli ali kako smo mi OBOZAVAOCI slatkisa a oni svi kolacici se pojeli a nama neobicno ako nema nista na stolu za grickanje e tako su pale i ove bozanstvene stanglice....Davno sam ih vec zapazila kog Vegi56 sa Kulinarike,zavirite kod nje i videcete svasta nesto a o ukusu i mirisu ovih stanglica nemogu da vam pricam,moracete sami da ih isprobate samo cu vam reci prosto su BOZANSTVENE...

SASTOJCI:

400 gr brašna,1/2 praška za pecivo, 200 gr šećera, 2 vanil šećera, 200 gr maslaca ili masti, 2 žumanca, 1 belanjak
JOŠ TREBA...
1 belanjak, 50 gr seckanih oraha, 1 velika kašika pekmeza po želji,200 gr čokolade

1
350 gr brašna i prašak za pecivo prosejati.
2
Omekšali maslac ili mast spojiti sa brašnom, smesa treba da bude mrvičasta
3
Dodati šećer, vanil šećer i dobro izmešati
4
Malo razmutiti žumanca i jedan belanjak, dodajte smesi od brašna i šećera, zamesiti testo dodavajući ostatak brašna koje ste isto prosejali.
5
Testo tanko razvaljajte na dasci i režite štapiće dugačke 1,5 cm x 6 cm.
6
Drugi belanjak lagano umutite viljuškom, tek toliko da zapeni, premažite štapiće.
7
Pospite ih seckanim orasima, stavljajte ih u podmazan pleh s malim razmakom jedan izmedju drugog . Pecite 15 min. Na 180 C.
8
Pečene ohladite i spajajte po dva štapića pekmezom.
9
Čokoladu otopite na pari sa malo ulja i oba kraja štapića umačite u cokoladu.


Primjedbe

  1. drago mi je da sam naišla na tvoj blog... ima sjajnih recepata.samo tako nastavi....
    veliki pozzz.... od Danke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Danka punoooooooooooooooo na komplimentima,nemam bas puno vremena za blog ali evo ovih dana kada ugrabim slobodno vreme polako ubacujem slike i recepte.Drago je i meni da sam otkrila sada tvoj blog,druzicemo se,fantastican je,svasta nesto sam pronasla pa cu isprobati....ljubim te

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi