NEBESKE KOCKE....


Fantasticne nebeske kocke za sve ljubitelje vocnih kolaca.Ukus ce vas oduseviti,mojima se jako dopao,moj muz je i danas gostima hvalio ovaj kolac i stalno ponavljao ,,Kako dobar kolac,, a to moramo da zahvalimo Ivanki sa stranice TORTE I KOLACI IVANKA kod nje sam pronasla receptic.Ja sam ih pravila sa visnjama a u original receptu idu maline,zato mi se malo prilikom secenja vide komadici visanja....BISKVIT:
5 belanjaka
8 kasika šećera
1 dcl. ulja
1 dcl. mlake vode
10 kasika brašna
pola praška za pecivo
1 kasika kakaa
5 kasika krupno mljevenih oraha
5 žumanjaka
Zumanjke izmutiti sa šećerom, dodati ostale sastojke, na kraju dodati ulupane bjelanjke.Sipati u pleh i peći na 180 stupnjeva.
Pečen biskvit preliti sa 2 dcl. čokoladnog mleka
FIL OD MALINA:
600 gr. malina
5 kasika šećera
2 pudinga od vanilije
1, 5 dcl. vode
1 vrećica želatine ( staviti da nabubre u 5 kasika vode)
U posudi kuvati maline sa šećerom, ( ja sam u maline i šećer dodala još 2 dcl. vode) dodati izmješan puding sa vodom i nabubrelu želatinu.
Mlak fil preliti po kolaču i ohladiti.
FIL:
1, 2 l. mleka
10 kasika šećera
3 pudinga od vanilije
4 kasike gustina
150 gr. margarina
1 vanilin šećer
Skuvati puding i gustin u mleku i šećeru, u hladno dodati margarin.
POTREBNO JE JOS:
400 gr. keksa zlatni pek,
vruće mleko za namakanje keksa
Polovinu bele kreme namazati na fil od malina, poslagati namočeni keks, čokoladni dio okrenuti prema gore, premazati drugim delom kreme, i gotov kolač preliti čokoladnom glazurom i ukrasiti po želji.

Primjedbe

Popularni postovi