DAVIDOVE ROLNICE

OD OVE MERE IMA 50 ROLNICA,ja sam ih punila pekmezom izmesanim sa malo mlevenih oraha.vi ih mozete slobodno puniti po vasoj zelji.......pravila sam ih po Masaterinom receptu sa njenog bloga ,,Recepti iz moje biljeznice,,...
Potrebno je:500 gr brasna,250 gr margarina,2 dcl kisele pavlake,prstohvat soli....
Brasno prosejati,dodati sol i margarin sobne temperature mesati da se margarin smrvi i stopi sa brasnom onda dodati pavlaku i umesiti testo.Testo staviti u frizider na 2 sata a mozete cak i da ga ostavite preko noci i onda sutradan da pravite rolnice....
 Postupak rada.....razviti testo sto tanje,na suprotne strane namazati nadev po zelji pekmez,orase,visnje,mak ali ostaviti oko 2 cm sa svake strane od ruba kao na 1 slici ....preklopiti jednom i namazati sa umucenim jajetom slika 2....preklopiti testo jos jedno i sa jedne i sa druge strane pa odrezati testo celom duzinom kao na slici 3.....dobijene rolate skloniti u stranu dok se sve ne zavrsi....Postupak nastaviti sve dok se ne potroši tijesto.Kada svo testo zavrsite dobicete duge rolate svaki seci na rolnice duzine 4 cm slika 4....Poslagati u tepsiju i peci na 180 stepeni oko 20 min da ostanu svetle,gotove valjati u prah secer....

Primjedbe

  1. Ja sam ih pravila po jednom drugom receptu i odlične su, verujem da su i Davidove rolnice odlične.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram pogledati kod tebe i taj recept pa da isprobam,ove su stvarno jako ukusne....

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi