BJELI EGIPAT torta

BISKVIT:3 belanca
4 kasike šećera
4 kasike prženih, krupno mljevenih lješnjaka
1 kasika brašna
kalup promjera 26 cm, obložiti papirom za pecenje i sipati smjesu.
napraviti tri ovakva biskvita.....(znači sve skupa vam treba 9 belanaca)
KREMA 1:
0, 7 dcl. mleka
10 kasika šećera
2 vanili šećera
9 žumanaca
8 kasika gustina
80 gr. margarina
100 gr. bijele milka čokolade
1, 5 dcl. slatke pavlake
Zakuvati 0,5 l. mlijeka sa šećerom. Umutiti zumanca,vanili secer i gustin dodati 0,2 dcl mleka....kad mlijeko prokuva sipati smjesu i mješati da se zgusne, dodati izlomljenu čokoladu, promješati,skinuti s vatre i ohladiti u hladno dodati margarin i izrađenu slatku pavlaku
KREMA 2:
3, 5 dcl. slatke pavlake
2 kasike šećera u prahu
50 gr. bilo kog krem sira ja sam koristila ELLA SIR
POTREBNO JE JOS:
100 gr. prženih krupno sjeckani lješnjaka
Pavlaku izraditi, dodati šećer i krem sir ELLA.
Prvu koru staviti na tacnu, mazati sa trećinom prve kreme, pa sa trećinom druge kreme, posuti sa poprženim lješnjacima....postupak ponoviti još dva puta...... cjelu tortu premazala sa malo krema.
DEKORACIJA... crnu čokoladu istopite na pari...meni je za ovu tortu bilo potrebno 200 gr čokolade.....istopljenu čokoladu tanko razvucite po pek papiru vi odaberite koje visine ce vam biti odsecen papir i stavite u frizider da se malo stegne..izvaditi dok nije skroz tvrda i nožem oblikovati željeni oblik, ja sam sekla stapice sirine 2-3 cm vratiti da se do kraja stegne, lagano poslije čokoladu odvojiti od papira i ukrašavati okolo tortu slagati stapice tako da svaki naljeze malo na drugi tako ih preklapati...Usredinu tortu ukrasiti umucenom slatkom pavlakom ja sam posula malo narendane bele milka cokolade i od crne topljene cokolade sam napravila ukrase koje sam zabola po dva komada na svako parce torte.....

Primjedbe

Popularni postovi