COKOLADNI KOLAC SA PIREOM OD JABUKA

 Ovaj kolac na prvu me je odmah privukao zato sto je pre svega brz kolac,odlican za domacice koje rade,tako da mogu kada dodju kuci nabrzaka napraviti ovaj kolac a i zbog sastojaka koje jako volim.
Pronasla sam ga na blogu LoveAffair koji redovno pratim i moram da vam kazem da tamo ima svasta-nesto zanimljivo.
I da obavezno napravite duplu meru kolaca,meni je ovo druga tura,prvu nisam uspela ni da uslikam kako je brzo planula, posto mi svi u kuci stvarno obozavamo slatkise a i slanise i nema dana da se u mojoj kuhinji nesto nepecka.
Ja sam kolac pekla u kalupu oblika srca .Presek slikam i objavljujem samo da se kolac malo ladne.Ja cu sada uzivati u ovom kolacu i kafici....

POTREBNO JE:
150 g brasna
2 kasike kakaa
3/4 kasicice sode bikarbone
1/4 kasicice soli
60 g maslaca
150 g secera
1 kasicice vanilla ekstrakta
2 jaja
250 g pirea od jabuke
90 g cokolade
50 g seckanih oraha

Postupak:
Zagrijte rernu na 180C. Kalup promera 20 cm oblozite masnim papirom.
Pomesajte prosejano brasno,kakao,sodu i sol u jednoj zdelici. U drugoj izmiksajte maslac sobne temperature,secer i vanilija ekstrakt. Dodavajte jedno po jedno jaje i na kraju umesajte pire od jabuke i suhe sastojke. Podmazite kalup i istresite smesu ,pospite sa iseckanom cokoladom i orasima. Pecite 30-35 min,dok vam cackalica ne izadje suha.
Ohladite i posluzite samo,sa lagano utucenim slatkim vrhnjem,cokoladnom umakom ili svijezim vocem. Dio pirea od jabuke ili cak celi, mozete zameniti zgnjecenom bananom.U tom slucaju zgnjecenu bananu izmiksajte sa maslacem i jajima.

Primjedbe

Popularni postovi