TORTA SA COKOLADOM I NARANDZOM

Za ljubitelje kolaca sa ukusom naranze,torta a i nije bas torta,cela kuca je mirisala na narandzu i cimet,receptic sam nasla na Kulinarici,autorica je MajdaH .
Kolac je odlican zato sto je jako brz za pravljeni a meni takvi kolaci uvek dobro dodju,odlicno ide uz kaficu i druzenje sa drugaricama....

SASTOJCI:

2 kom. narandze
3 kom. jaja
150 gr. smeđeg šećera
150 gr. maslaca
25 gr. kakaa
1/2 kašike korijandera(JA GA NISAM STAVILA)
1 kašika cimeta
150 gr. mlevenih oraha
250 gr. brašna
1 kašika praška za pecivo
GLAZURA: 100 gr. čokolade,4 kasike ulja

1...
Oguljene i na komade narezane narandze koje su prethodno pošećerene potrebno je kratko prokuvati. Nakon što omekšaju usitniti ih štapnim mikserom ili u blenderu.

2...
Izmiksati žumanjke sa šećerom. Neprestano miksajući dodavati redom: maslac otopljen na sobnoj temperaturi, kakao, korijander i cimet. Na kraju dodati mlevene orahe i brašno u koje se prethodno stavio prašak za pecivo.

3...
U smesu umiksati usitnjene naranče(JA SAM STAVILA I KORICU JEDNE ZAMRZNUTE NARANDZE KOJU SAM NARENDALA NA SITNU RENDU)

Ručno umešati sneg od belanjaka i dodati ga smesi.

4...
Smesu izliti u ovalni kalup(MOJ JE BIO PROMERA 28 cm) na čijem dnu je papir za pečenje i peći od 25 do 30 min na temperaturi od 180 stepeni.
Kolač preliti rastopljenom čokoladom i ukrasiti po želji.Mozete posuti odgore naseckane zele bombone ili koricu od pomorandze dobro,dobro oprati,narezati na stapice i malo propeci u rerni....

Primjedbe

Popularni postovi