PITA OD BUNDEVE

Kod mene su ovaj put bile male pitice u kalupima od 10 cm,dobila sam 12 slatkih,neodoljivih pitica
Jos jedan fantastican isproban recept sa bundevom,moji kada su probali mislili su da je unutra jabuka,,bundeva se uopste nije osjetila,prosto se stopila sa ukusom oraha i prhkog testa.
Recept je sa Kulinarike,autorice anka-1955,ove zime cu jos par recepata isprobati,nasla sam odlican rolat ob bundeve i tortu....

TESTO:30 dag brašna (oštro)
15 dag masti (ili 20dag margarina)
10 dag šecera
2 jaja
mrvicu soli
1/2 praška za pecivo
malo limunove korice naribane
1-2 kasike kisele pavlake .....

Priprema: Od svih sastojaka zamijesite brzo glatko tijesto. Omotajte ga prozirnom folijom i ostavite 30 minuta u hladnjaku. Očišćeno meso bundeve ogulite,očistite od sjemenki, zatim ga grubo naribajte. Pecite ih u rerni a kada se ispeku izcnjecite ih dobro viljuskom da dobijete pire...Pećnicu ugrijte na 180°C......

FIL OD BUNDEVE:75 dag mesa bundeve, 20 dag ribanih badema+ 3 kasike bademovih štapića ILI MOZETE STAVITI ORAHE JA SAM NJIH STAVILA
2 jaja
10 dag šećer u prahu
sok i korica limuna
1 kasicica cimeta
4 kasicica kisele pavlake
šečer u prahu za posipanje
Postupak: Za fil u posudi izmiksati jaja sa šecerom,ribanom koricom limuna,cimetom, kiselom pavlakom. Nježno i oprezno umiješati ribanu bundevu ili izmiksanu pećenu sa limunovim sokom. Kalup za tortu ili pitu tart (24-26 cm) upotrijebila sam 26cm.. namazati masnoćom. .....Prhko tijesto razvaljajte valjkom i njime dno i obod obložite pripremljen kalup.
Dno na nekoliko mjesta izbodite viljuskom, zatim ga pospite polovicom ribanih badema ili oraha, preostale bademe umiješajte u nadjev kojeg rasporedite u obloženi kalup. Na vrh pospite bademove štapiće i kolač pecite oko 50-60 min na 180°C ovisno o pećnici....Ohladite u kalupu, pospite šecerom u prahu i poslužit..JA SAM OD OSTATKA TESTA NAPRAVILA MALE TRAKICE I CVETICE I TO STAVILA PREKO FILA OD BUNDEVE.


Primjedbe

Popularni postovi