KOKOLINE

Mirisni,ukusni keksici koje sam nedavno pravila i mogu da vam kazem jako su mi se svideli.Odlicni su uz kaficu sa drugaricama,ili sa vasim dragim verujte mi . Sutra mi nije radna subota juuuuuuuuuppiiiii tako da cu nesto natenane da smuckam.Pravila sam ih po receptu od netherland sa Kulinarike......

Testo za oko 70 keksića:

400 gr brašna,200 gr šećera,1 vanilin šećer, 100 gr kokosa,200 gr maslaca,1jaje,pola dl mleka

i još je potrebno:
po želji šećer u prahu za valjanje

1
Brašno, vanilin šećer i šećer promešajte u multipraktiku.
2
Dodajte kokos i još jednom promešajte.
3
Maslac narežite na listiće, dodajte ga brašnu i miksajte dok ne dobijete brašnastu smesu, dok se maslac ne sjedini sa brašnom.
4
Dodajte jaje, opet promešajte i na kraju mleko i sve dobro promiksajte.
5
Testo možete zamesiti i ručno istim redosledom(JA SAM RUCNO MESILA).
6
Smesu oblikujte u kuglu i stavite u frizider da odstoji sat do dva vremena.
7
Rernu zagreje na 180 stepeni, pleh obložite pek papirom.
8
Od smese uzimajte komadiće testa, oblikujte ih dlanovima u kuglu i zatim ih dlanovima pritisnite, spljoštite.
9
Stavljajte jedan pokraj drugoga na pleh (nije potrebno raditi veliki razmak jer ne narastu niti se rašire) i pecite oko 15 minuta,možda je potrebno i manje, bitno je da su još mekani kad ih izvadite, ali i ne smeju potamniti.
Uvaljajte ih u secer uprahu....

Primjedbe

Popularni postovi