7 MINUTNI KOLAC SA JAGODAMA

Ovaj brzi,preukusan kolac sam pravila jos pre desetak dana ali nikako da vam objavim recept.Kolac sam zapazila na blogu Darkova Web Kuharica i isti dan morala sam da ga isprobam.....privukao me je dodatak cokolade u kolacu,cesto radim slicne kolace ali nikada mi nije palo na pamet da dodam i malo seckane cokolade.Kolac mozete praviti i sa visnjama....Ja cu ovih dana....

 POTREBNO JE:
1 casa jogurta
oštro brašno (2 jogurt čaše)
Šećer (0,5 jogurt čaše)
Ulje (0,5 jogurt čaše)
Vanilin šećer (1 paketić)
Jaja (2 kom)
Prašak za pecivo (1 paketić)
čokolada (50 g)
Jagode (2 jogurt čaše)

MERA VAM JE CASA OD JOGURTA.

Izmiksajte pola čaše od jogurta šećera sa 2 cela jaja i paketićem vanilin šećera. Kada dobijete glatku smesu u nju dodajte celi jogurt, pola jogurt čaše ulja, 2 jogurt čaše brašna i 1 prašak za pecivo.

Ponovno sve miksajte koju minutu čokoladu nožem naseckajte na manje komadiće pa ju ručno varjacom umešajte u smjesu za biskvit.

Rernu stavite grejati na 180 stepeni, tepsiju namažite margarinom i posipajte brašnom kako se kolač ne bi zalepio za njega.

Smesu za kolač izlijte u tepsiju i s malo nabijanja u radnu površinu jednako ga svugdje rasporedite. Na kraju preko svega posipajte dve jogurt čaše naseckanih jagoda i stavite peći oko 30 minuta.
Ostavite kolac da se malo ohladi,ako budete mogli da docekate dase hladne,ja nisam odmah sam ga onako vrelog sekla .Pospite ga secerom u prahu...

Primjedbe

Popularni postovi