NAJBOLJA VOCNA TORTA


Ovo je stvarno jedna od najboljih vocnih torti koje sam probala.Prvenstveno kada sam videla recept pitala sam se kakav je spoj jabuka i visanja u kolacu i moram vam reci da je fantastican.Jabuke nakraju ispadnu kao da ste koru prelili sa pudingom i u kolacu se oseti tek malo blaga nota jabuke.Torta je dosta velika tako da mi je dobro dosla posto mi je nedelja bila radna a kada sam dosla sa posla jako sam se osvezila parcetom ove kremaste torte...
Receptic sam pronasla na blogu ,,MAMINA JELA,, jedne fantasticne i jako vredne domacice,posetite njen blog i sami cete se uveriti....

PISKOTA:
1 kg. jabuka
5 kašika šećera

5 jaja
5 kašika šećera
5 kašika brašna
1 kašikica praška za pecivo

FIL:

1 l. mleka
6 jaja
5 kašika gustina
5 kašika brašna
10 kašika šećera
3 vanilin šećera
125 gr. maslaca ili margarina

600 gr. svežih ili višanja iz kompota
3 šlaga za ukrašavanje

Priprema

Jabuke očistiti i iseći na kriške. Staviti u kaup za pečenje prečnika 27 cm., posuti ih šećerom i zapeći na 200 stepeni 15 minuta. Preliti preko umućenu smesu za piškotu i sve zajedno peći još oko 20 minuta na 180 stepeni.
Pečenu piškotu na tacnu preokrenuti tako da jabuke dođu gore. Nije potrebno podmazivati kalup za pečenje.

FIL:
Umutiti jaja, šećer, brašno,gustin i vanilin šećer sa 2 dcl. mleka i zakuvati u ostatak mleka. U vreo fil umiksati maslac ili margarin.

Piškotu staviti na tacnu, oko nje staviti obruč od kalupa za torte i filovati toplim filom. Višnje ređati po filu, nemojte ih izmešti sa filom jer će pustiti boju i fil neće imati lepu svetlu boju.
Ostaviti da se dobro ohladi pa odvojiti obruč. Ako nemate taj obruč sačekati da se fil skroz ohladi i stegne pa filovati tortu. Ukrasiti sa dosta šlaga.

Primjedbe

Popularni postovi