MOSKVA SNIT


Moskva snit po MINJINOM receptu,bas smo sa prijateljima za vikend uz kaficu,uzivali u ovoj fantasticnoj tortici....probajte torta je bozanstvena kombinacija visanja,ananasa,lesnika.....
Cesto je pravim u ovim letnjim danima.Ovaj put sam zurila pa sam pekla od navedenih sastojaka samo 3 korice umesto 4.Posto mi u kuci obozavamo kremaste torte,posebno moj dragi ja sam kremu duplo napravila i tako cu vam ju ovdje i napisati......
 Potrebno za 4 kore:
16 belanaca
16 kašika šećera
24 kašike mlevenih oraha
4 kašike mlevenih lešnika
4 kašike brašna

Za fil:16 žumanca
20 kašika šećera
2 puding od vanile
900 ml mleka
2 kašika gustina
250 gr maslaca ili margarina

I još treba: 500 ml slatke pavlake
500 gr višanja
1 manja konzerva ananasa
150 gr pečenih, seckanih lešnika(AKO NEMATE LESNIKE SLOBODNO STAVITE ORAHE)

Izmiksati 4 belanca, zatim postepenim dodavanjem 4 kašike šećera izmiksati u gušći šam. Dodati 1 kašiku brašna, 6 kašika mlevenih orahe i 1 kašiku mlevenih lešnika. Lagano promešati varjačom. Sipati u pleh veličine 23 x 33 cm i peći 12-13 minuta na 200 °C ili zavisno od vaše rerne. Ponovite postupak i za preostale tri kore.

Fil: Žumanca i šećer dobro umutiti, zatim dodati gustin i puding koji su razmućeni sa 150 ml mleka i sve lepo sjediniti. Ostatak mleka staviti da prokuva i dodati umućenu smesu. Na tihoj vatri kuvati uz neprestano mešanje varjačom. Fil ohladiti a onda mu dodati umućeni maslac.

Pred filovanja torte umutiti slatku pavlaku.

Na tacnu staviti prvu koru, zatim fil, višnje, seckane lešnike i preko premazati umućenu slatku pavlaku.
Zatim drugu koru, fil, ananas isečen na kockice, lešnik i slatku pavlaku.
Treća kora, fil, višnje, ananas, lešnik i slatka pavlaka.
Na kraju ide četvrta kora i ukrašavanje po želji.Tortu ukrasite slagom ili umucenom slatkom pavlakom.
Torta je fantasticna i za oblaganje fondanom,tortu prvo staviti u frizider da se dobro ohladi,premazati ju buter kremom i obloziti fondanom...
 U ove dve tortice moskva je bila donji sprat,prvu sam pravila za rodjendan jedne slatke devojcice a druga kao svadbena torta za batinu i Nininu svadbu....

Primjedbe

Popularni postovi